El motí

Algunes dades interessants…

Segons un estudi de Mckinsey de 2008 el 91% dels directors de màrqueting entrevistats planejaven mantenir o incrementar les seves inversions en màrqueting digital. Per el contrari, el 55% planejava retallar les inversions en altres suports tradiconals.

A l’estudi d’inversió publicitària d’Infoadex de 2008, Internet es posiciona com el mitjà que més creix respecte l’any 2007, amb un 26% d’increment de la inversió.

Crec que no es pot dir gaire més. La televisió ja no és el rei. O, com a mínim, ja no gaudeix del regnat absolut que tenia fa un temps i nous mitjans com internet comencen a plantejar-se com futures alternatives publicitàries. Sens dubte, el màrqueting digital està de moda. Cada dia, més anunciants dediquen part dels seus pressupostos a accions integrades en suports digitals. Pàgines web, e-mail màrqueting, displays, blogs, xarxes socials, màrqueting mòbil, són alguns dels suports o entorns on podem construir marca i fer créixer les vendes. Pensar que això és el futur és un error. És un present, cada vegada amb més pes i importància.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s


%d bloggers like this: