Smartclip o la ruina de la TV

DibujoAvui mentre llegia el diari, m’ha cridat l’atenció una notícia on es parlava de l’empresa Smartclip. Una bona notícia pels publicitaris ( a qui encanta fer spots) i per les productores! Una mala notícia per les televisions.

A grans trets, Smartclip és un canal de televisió interactiva que ofereix als anunciants i centrals de mitjans una alternativa per la seva publicitat respecte a la televisió tradicional.

L’empresa es defineix com la xarxa de vídeos on-line líder a Europa, que ofereix als anunciants i agències de publicitat efectives i impactants campanyes de publicitat molt orientades al públic objectiu. Smartclip s’encarrega de posicionar el vídeo a un gran número de pàgines de continguts primium amb una audiència afina al producte. Com a resultat, els anunciants poden fer arribar els seus anuncis directament als seus públics objectius.

Algunes dades que he considerat importants de la companyia:

– Utilitza uns formats que faciliten la interactivitat amb els usuaris i que, alhora, asseguren que els anuncis no siguin intrussius, ni interfereixin el l’activitat de l’usuari.

– Smartclip també ofereix diferents formats d’anunci per a diferents opcions multi-pantalla, que van des de dispositius mòbils a televisió.

– Els resultats d’Smartclip superen els 200 milions d’anuncis de vídeos professionals vistos al mes a Europa.

– A Espanya ha aconseguit agrupar una audiència de 4 milions d’usuaris en només 3 mesos des de la seva arribada al país.

– Smartclip ha firmat acords amb Weblog, Hola, RBA, Filmax, redkaraoke.com, etc. Firma acords amb editors especialitzats en espots, viatges, notícies, música, dona, home, salut, videojocs, oci, economia, etc. per tal de tenir una xarxa cibernètica que li permeti accedir al target adequat a cada cas de la millor manera.

– Smartclip té clients de l’envergadura de BMW, H&M i Heineken entre d’altres.

Tenint en compte que internet i temàtiques són els únics mitjans on no decreix la inversió publicitària (segons dades d’Infoadex i OJD), em plantejo la següent reflexió: què passarà amb la televisió tradicional? O més ben dit, Quan de temps li queda a la tele tal qual la coneixem ara?

Us convido a visitar la web perquè és realment interessant.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s


%d bloggers like this: